Osoby a obsazení:
- Papírový model Trabant 601 Rough Beast (postavila děvčata z Lego Sparkiss Morning Clubu dle polotovaru ze Zwickau);
- Papírový model Tatra 4×4 Beton Scrapheap Challenge (postavil Mirek B@F);
- Posádka trabanta: Děvčata z Lego Sparkiss Morning Clubu, abecedně: Bižou-Bižou, Dženny, Žofka a Fru-Fru (Žofka je uvedena mimo abecední pořadí, jelikož si často stěžuje, že je neustále uváděna jako poslední. Na pořekadlo last but not least kašle z vysoka). Děvčata se vyznačují emancipovanou, ba přímo renesanční zručností, dychtivostí po Jaromíru Jágrovi a pokud náhodou někoho trvale zneškodní, obvykle krátce politují jeho zpackaný život.
- Posádka tatry: B@F (šéfkonstruktér týmu a řidič), golem Dorfl (dofukování pneumatik) a Ahmed Al Koholik ibn Muhammad ben Abdul Al Hazred (stopař-střelec-kropič) zvaný Arašid.
Panzer Rally 2008 – přímý přenos CNN ze Senegalu
Pamětníci vzpomínají na tajný pouštní závod těžkých obrněných vozidel Panzer Rally, který měl jednoduchá pravidla – dojet do cíle živý. Hned první ročník 2008 byl extrémně náročný a ve finálové etapě v Senegalu se střetli dva přímí adepti na první místo v závodě, trabant Lego Sparkiss Morning Clubu a betonová tatra z projekční kanceláře B@F. Napínavý závod snímala z vrtulníku i televize CNN, která využila neohroženosti svých odvážných válečných zpravodajů, neboť šlo skutečně o kejhák (investigativci ze CNN používají výrazu keyhook). Děsivý záznam televize nakonec označila za nevysílatelný a zlikvidovala jej, ale sektě Golden Apollo se podařilo uchovat pár screenshotů z jedné ze závěrečných etap, s původním, zde již předabovaným komentářem. Přejeme vám hezký sportovní zážitek.
„. . . náš vrtulník právě sleduje dva vedoucí vozy v soutěži, betonovou Tatru 4×4 se startovním číslem 158 s posádkou ve složení B@F, golem Dorfl a Arašid, zároveň vidíme dosud vedoucí posádku Lego Sparkiss Morning Clubu s vozem Trabant 601 Rough Beast a startovním číslem 666, za jehož volantem sedí Bižou-Bižou, vlasy si právě fénuje a zároveň naviguje Dženny, v hlavní střelecké věži popíjí blady mery Fru-Fru a v dovolenkově-bojovém přívěsu si čte Šťastnou třináctku slečna Žofka.
Vozy se blíží k písečnému ostrohu zhruba 100 km před cílem etapy. Zkusíme se trochu přiblížit . . . obkruž je jóóó? [pokyn pilotovi]
I vozy se k sobě nezadržitelně blíží – snad se nesrazí! Ale to bychom od fenomenální řidičky vysokozdvižného vozíku Bižou-Bižou neočekávali. Vypadá to, že se posádky vozů již vzájemně spatřily, ano, oční kontakt byl navázán, ale o nějakém koktavém- ehm, promiňte, koketném pomrkávání dlouhými řasami nemůže být řeči . . .
V helikoptéře neslyšíme, co si kropič Arašid brblá pod fousy, ale zdá se, že nějak manipuluje s obranným těžkým kulometem – zajisté ho chce jen zajistit proti otřesům . . .
Probůh, NE!!!
Vážený diviaci! Arašid střílí po soupeřkách! To je nečestné a nesportovní! Cenu fair-play Mirka Dušína určitě nedostane! Salva z těžkého kulometu ustřelila střeleckou věž trabanta, slečně Fru-Fru vypadla sklenice koktejlu a len-tak-tak, že se vyhnula kulkám!
Ale to už Bižou-Bižou prudce strhává vůz a přívěs se smykem natáčí zádí k nepřátelské tatře!
Žofka nezaváhala ani sekundu. Odložila časopis a rtěnku, načež se z přívěsu ozvaly ohlušující výstřely . . .
Dvojice kanónů Browning, které snadno sundají z oblohy sedm-čtyři-sedmu, která odletěla před čtvrthodinou, promluvily svojí pekelnou řečí. Palcové projektily se z bezprostřední blízkosti opřely do pancíře tatry. Kopřivničtí ale pracovali dobře! Betony ze štramberského cementu odolávají děsivému náporu! Ale pod pekelným tlakem kulí se celý kamión začal nebezpečně naklánět! A slečna Fru-Fru opouští vůz!!! Jak tohle dopadne?!?
Střelkyně Fru-Fru běží neohroženě sebrat ustřelenou věž. Vidí, že nepřátelský vůz se hroutí a padá na bok!
Vážení diváci, promiňte mi smrkání, jsem naměkko, takové nádherné gesto se jen tak nevidí. Ač v ohrožení života, slečny závodnice bezelstně pomáhají soupeři s jeho vozem. Opravdu, krása, pláču a nestydím se za to . . . I našemu pilotovi vlhne zrak, tak jen doufám, že se s tím sentimentálním blbem nezřítíme. Hej, nebul! [pokyn pilotovi. V originále „Hey, no bull!“]
A nyní se všichni přesunují k trabantu s amputovanou věží. I vděčná posádka tatry aktivně pomáhá křehkým slečnám s obtížnou montáží věže . . .
Ale nakonec vše dobře dopadlo, vážení diváci! Vozy jsou opět schopné jízdy a obě posádky se rozcházejí jen s lehčími nadávkami. Vzhůru do Dakaru!
Mají děvčata v autě opravdu atlas??? Dozvíte se zde!
Tím končí, vážení diváci, dnešní přenos z počertech žhavé Sahary. Popřejme všem posádkám co nejméně písku v ložiskách a co nejvíce v kulometech. Na shledanou u dalších pořadů! Zůstaňte s námi, již za chvíli se vydáme po stopách loupežných vražd v mlékárně Pribina – přepínáme do studia. Valíme vocaď, než nás někdo sestřelí [pokyn pilotovi].“ Konec záznamu.
-StF-, B@F, Strong Arm